Taas olis hivenen päivittämisen aihetta. Ensinnäkin spacerit saapu, ja niitä tuli sovitettua paikalleen. Vaatii pientä kaaren muokkausta, mutta uskoisin onnistuvan. Kuva vähän vääristää, sillä ei ne sentään kaaren ulkopuolelle tule.

Tankki olis paikallaan, ja sisällä modattu Volvon oma anturi.

Bensalinjat hyvällä mallilla.




Imusarjaa sovittelin paikalleen. Tein uuden kaasuvivun, ja läppäanturille kiinnikkeen. Vähän jäi harmittamaan, kun jäi tuo vakioimusarja, eikä tuo modifioitu mutka varmaan ainakaan sitä paranna. Noo...onpahan selvillä, että mistä parannetaan seuraavalla kerralla



Tässä vielä hieno omavalmisteinen ohjaustehostimen pumpun kannake.

Lopuksi pari kyssäriä :
- Mitä tulppia suositellaan? sytkänä siis EDIS
- Kuinka pitkä on b234-koneen öljynmittatikku? (esim. kannasta alarajaan?)