Flexitune ja tehosoftaus yhdessä kuulostaa minusta hieman mahdolliselta ongelmien kerjäämiseltä, siis jos ei todella tiedä mitä tekee. Jos flexitune ja tehosofta eivät "tiedä" toistensa olemassaolosta, ainakin mahdollisuus on olemassa että mennään vaarallisen laihalle.
Eivät muodosta ongelmaa, koska softa erikseen ja flexitune (tms.) sen jälkeen asennettuna mahdollistavat vain sen Wiinan käytön lisäämällä suutinten aukioloaikaa.
Jos siinä tehdään tyhmästi, eli ei vaihdeta isompia suuttimia, niin ongelmia on luvassa jos ajetaan turbo punaisena!

Jokainen lastuttaja, joka pitää sen 80% aukioloaika-rajan, takaa sen, ettei Wiinan kanssa tule ongelmia.
Jos vakiosuuttimet menevät sinne 95% aukioloaikaan, niin yritys on Wiinalla tuhoon tuomittu, ainakin jos tehot haluaa saavuttaa!
Vaarallisen laihalle Wiinalla on todella vaikea päästä ja syntyneen nakutuksen kyllä tappaa jo ikuvanha EZK, saati sitten moderni moottorinohjaus. Toki se onnistuu laittamalla 285cc/min suuttimet vakio 337cc/min tilalle. Kiihdytyksissä rapiseen niin vallan pirusti!

Toisinpäin se vetää sopat tolkuttoman paksulle, mikä ei heti moottoria riko, mutta lompakko ja vikavalo varmaan herättävät ihmettelemään.

Jos eivät, niin anti palaa vain!

En siis tiedä enkä omaa kokemusta, mutta viisastelen ihan yleisellä tasolla. Kysyjällähän ei ole vanha kunnon lh-jetti vaan mennään jo vähän modernimpaan ratkaisuun...
Eihän minullakaan kunnollista kokemusta ole, muuten vain viisastelen aiheesta!

Ja sillä, kuinka uusi moottorinohjaus on kyseessä, on merkitystä enemmän vikatilojen hanskaamisessa. Ja siinä kisassa LH on huonossa hapessa!
Uudemmat ovat parempia ja myös herkempiä menemään vikatilaan, jos kaikki ei ole kunnossa!