0
0 jäsentä ja 14 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ja tuleeko se koko napa?
Pakko tulla ku se laakerin ulkokooli on navassa kiintee. Eli saa uudet pyöränpultit
Ostin paripäivää sitten 850 2.5tdi volvon automaattilaatikolla ja nyt keskikulutus on ollut 8.9L/100km sekaajossa. Jakohihna vaihdettu 5tkm sisään ja luin jostain että jos on mennyt ajotus pieleen niin kulutus kasvaa reilusti. Pystyykö asian tarkistamaan ja tarvittaessa korjaamaan kohtuu rahalla jos vie korjaamolle? Omat taidot loppuu kesken tossa. Ilmanputsari on ok. Kokeilin myös pelkkää matkaa 40km 90-110kmh niin oli 7.7 kulutus ajotietokoneen mukaan.
Tossa Bilteman, todennäkösesti Motonetinkin navassa on sitten pultit ~3,5mm orkkiksia lyhyemmät, ja ei ole sitä uraa johon jos oikein ymmärsin niin ainakin osa pöläreistä tarraa tiukkaan. Onko noilla merkitystä kuinka monelle? Se on sitten toinen juttu... Jaa niin, mä ostin absittoman navan seiskaan, mutta eikös ysiin käy sama?
Jaosta en tiiä näissä volkkarin koneisista mitään mut pumpun remmi pitää ajottaa korjaamotyökaluilla. Ja jos o kauheen venyny paikoillaan käydessä on mahoton saada kierroksii 1500 vaan aina pomppaa enemmän.
Ajoituksen tarkastus n. 45e boschilla, säätö tuskin kalliimpi.Lisäksi mä muistaakseni jouduin jättämään motonetin qsp:n ohjetta löysempään, kun ei momentissa jaksanut pyöriä...
Tänään putkahti tommonen v70:ppiseen 00vm B5244T tomaattiKaasuläpän ohjainyksikkö,virheellinen toiminto-katkonainenMitäs nyt liittimet auki ja elektroniikka spräytä niihin vaiko köh.
Noh, voithan sinä senkin tehdä. Varaudu kuitenkin ostamaan uusi kaasuläppäkotelo.
Ja noin hinta???