0
0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.
Siis joku solenoidi, olisiko jotain töhnää, jottei lukituskieli pääse liikkumaan tarpeeksi tms.
Kumpi on taloudellisempi, b19a:n vakio vaakaimu vai k moottorin pystyimu kaasutin? Onko järkeä lähteä vaihtamaan kun ilmatteeksi saisi tuollaisen pystyimun imusarjoineen yms. Onko mitään etua tuossa pystyimussa?
B200k eli Cisacilla kulutus maantieajossa 90-100km/h 7-8l/100km. Vaakaimut 2-4l enemmän. Cisacit todella varma toimisia.
Autosta mitään tietämättä, voisin väittää, että jos nappia painaessa takaa kuuluu naksaus, mutta niskatuet ei liiku, on niiden "saranoiden" välissä jotain töhnää, eikä sulakkeessa/solenoidissa mitään häikkää. Toimiiko esim lämpimänä paremmin?
Onko sisac ja solex pystyimut sitten kovin erilaisia?
b230ft lykkää vikakoo0dia EZK 2-2-4 Moottorin lämpötila-anturin (ECT) signaali puuttuu tai epäkelpo ECU 1-2-3 Moottorin lämpöanturiKone keitti jolloin sytytti lambda-valon ja nuo vikakoodit ilmestyi. No vaihdettiin kansi johon tuli vanhasta anturit. Onko tuo anturi kumpi niistä imusarjan alla kannessa olevista? Vai niiden alla lohkossa oleva?
Ennenkuin teen päätöksiä lohko- vs letkulämmitin: onko TDI:n lohkari paha vaihtaa? Ei oikeen nää kun on joku tukirauta edessä, että miten se siellä on. Vinkkejä vaihtoon saa myös heittää...
se on silleen sopivasti turbon ja öljynsuodattimen välissä, downpipen alla. 14 mm kannalla pultti, yläkautta pääsee käsiksi.