0
0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
Missä 960 -96vm on takakoukun sähköjen liitin, tai onko sitä?En haluaisi varastaa takalampuilta sähköjä kun johdot ylikuormittuu..
Auttakaan nyt idioottia mäessä, kun en löydä 240 taustapeilien säätönaviskaa mistään pitäisi olla sähköpeilit eikä viittis käsin mennä vääntelemään......
Käsijarrun ympärysmuovissa siellä edessä alareunassa.
Penkki lähtee, kun otat liukukiskojen päistä yhteensä neljä 14-kantaista pulttia auki, työnnät penkkiä taaksepäin ja nostat. Keskellä kiskoja on sellaiset tatit, jotka nousevat pois palkin sisältä vain hahlonsa takaosasta. Penkin selkänoja purkautuu, kun napsit sivuleikkureilla poikki selkänojan alareunasta muistaakseni taas neljä teräslankalenkkiä ja alat pujotttaa verhousta ylöspäin. Ristiseläntuen säädin pitää myös irroittaa, lähtee kun ruuvaa auki ja vetää pois. Keskellä penkkiä on sitten vielä yksi runkolanka kiinni vastaavilla teräslankalenkeillä.Deeku sopis olemaan pumpustaan sohlo ja hehkuiltaan pimeä...
Volvo 460 B18U, kun kiihdyttää tai pitää autoa kovilla kierroksilla n. 3000 rpm, kuuluu pientä Nakutuksen tyylistä ääntä, mutta on enemmänkin sellaista Sirinän tyylistä. Niin mistä voisi tuollainen johtua, autolla ajettu kuitenkin 130000km, joten ei kai se venttiileistä kuulu?
Volvo 740 B200K siksakilla.Tyhjäkäynti välillä ihan normilukemissa vähän matkan päästä pomppaa 1500-2500 rpm. Välillä ei meinaa lähtä käyntiin uun suodatin melkein tyhjä, kun kääntää suodatinta vähän bensavaluu mötikkään ja lähtee saman tien tulille. Kierrokset tällöin normaalit. Olisiko bensapumppu tekemässä kuolemaa? Missä järjestyksessä imusarjan alla olevassa mötikässä pitäisi olla letkujen. Nyt on alin kaasarille keskimmäinen pumpulta. Kumpaan suuntaan seos ruuvia pitää kääntää jotta seoksens saa laihemmalle?Pahoittelu epäselvästä tekstistä. Puheöimella koitan kirjotella.
Kannattaako edes harkita -01 s60 etupäähän bilteman koiranluuta ja iskarin yläpääntukikumia vai käynkä motonetistä oe laatuset?