Tähän sopii varmaan eräs jo kulunut fraasi "hyvää tavaraa".
Se ei kulu ikinä

Eli kyllähän sitä kuitenkin on tuumittu sitä vauhtipyörähommaa, nythän se menee kätevästi samaan hötäkkään kun laatikonkin vaihdat 
No äsken saunanlauteilla istuskellessani mietin juuri tätä samaa asiaa ja tein päätöksen, että tilaan Siniseltä 850R:n kytkinpaketin ja sorvaan teräksestä siihen niin painavan vauhtipyörän, mitä noista mun aihioista on mahdollista.
1200rpm / 100 km/h ja huiput 270? 
Varmaan jotain tuollaista

Vaihdan kuitenkin jossain vaiheessa vielä sen perän 3,31:ksi, joten kyllä ne kierrokset aika alas pitäisi mennä. Nykyisestä perästä en ole ihan varma, että onko 3,54 vai 3,73.
Mikä 5.vaihteen välitys tuossa dieselin laatikossa on?
Nykyisessä laatikossa 0,8 ja siinä etuvedon laatikossa on 0,65. Varmuutta tästä uudesta kombinaatiosta ei saa ennen, kun laatikko on nipussa, kun nämä kolmeakselisten laatikoiden välityssuhteiden laskeminen menee vähän mun ymmärryksen yli

Niissä vaihtamissani rataspareissa oli alunperin 28/40 (0,7) ja uusissa 30/46 (0,65) mikä puoltaisi sitä, että välityksen voisi laskea suoraan. Outoa, kun ymmärtääksen dieselin laatikossa pitäisi olla (tai ainakin tuossa paikallaan olevassa on) välitys 0,8, niin olisiko tässä rikkinäisessä ollut kuitenkin jo alunperinkin 0,7 ??