Viikolla tuli haettua peltiä, joten ajattelin autoa tässä viikonloppuna vähän pellittää taas eteenpäin. Samalla tuli puuhattua kaikkea muutakin pientä tärkeää ja vähemmän tärkeää. Kuvat ovat tuttuun tapaan mahtavan laatuisia.
Repsikan etulattia on virallisesti valmis (muka):

Tarvii se johtoja suojaava peltilipare vielä sovittaa tuonne ja lätkiä alkuperäinen eristematon pala paikalleen.
M90:n keppitelineestä tuli tehtyä Evo2:

Nyt se istuu parisen senttiä alempana edelliseen verrattuna ja näyttää siistimmälle. Vielä pitäis saada keppiä matalemmaksi, mutta tarvii tehdä se jollain muulla tapaa. Tuo alkaa muuten jo kolista kardaaniin, jos telinettä vielä laskee. Hollannin isot-pojat osas kertoa, että tota 740 M47 kardaania pitäis lyhentää ~30mm ja E34 M5 hardya käytettäessä sen 5mm lisää. Pitäis jaksaa tuota omaa kardaania sovittaa, niin saa sen ajoissa sitten kiikutettua muutettavaksi jos tarve.
Samainen herrasmies kertoi myös, että 940:n kytkinlinja kävis tähän swappiin suht suoraan. Toi linja vaan maksaa Volvolla hunajaa ja mansikoita (~80e)...
