En usko että on tulpista kiinni. Vaihtoehtoja on kyllä vaikka kuinka. Odota poutaa ja lue koodit, niin tietää ehkä jo paljon 
FR7DPP:t sinne oli lyöty noin 20tkm/3 vuotta sitten. Puola mitattiin ja se osoittautui syylliseksi ainakin tuohon käyntiin lähtöön. Ei toki vielä ole vielä kiveen lyöty mutta ohjetta lukien:
Ehjän puolan vastus on välillä 8000...9000Ω
(pari esim.tapausta: 11kΩ vastuksella T5R ei lähtenyt käyntiin enää ollenkaan.
7300Ω vastuksella T5:n käynti nypytti vähän ajossa ja kulutus oli normaalia suurempi, tilalle vaihdettiin purkuautosta toinen puola jonka vastus oli 7570Ω ja ongelma hävisi)
Mulla se antoi yli 11kΩ niin puola vaihtoon ja katsotaan vieläkö pätkii

Lisäksi virranjakajan kannessa oli kertymää jonkin verran, ne on messingit on hangattu kiiltäviksi niin lyödään se kiinni uuden puolan ohella ja katsotaan mitä tuumaa tipu
